joi, 18 decembrie 2008

Teapa anului 2008


..a fost luata azi in plin avant si elan de catre subsemnata:D cel putin asta sper sa fie teapa anului 2008 pt mine, la modul sa n-apara alta dornica s-o surclaseze, nici nu stii ce competitie e intre astea mici:)

sa-ncepem, zic! mi-am tinut si eu ca omul orange-ul inchis de sambata incoace, de vina pentru aceasta fiind profundul sentiment balcanic-lenea cotropitoaree:)) Azi i-am reanimat bateria, il deschid si ce vad?


"Eu si tu am terminat pt totdeauna...pana aici a fost, am aflat ce ai spus si ce ai facut...nu mai pot sa ma prefac k nu stiu nimic...nu-ti permit sa*\Missing text/*".


..cam asa suna sms-ul primit de la o buna prietena ce se marita in vara. Revenind, ma uit luuung la display, clipesc des, inima deja imi urcase in gat, la concurenta cu pusul ce sarea prin tample. Dau repede un search in memorie, frate, vid! Nimic nu se potrivea descrierii.. ce naiba as fi putut zice atat de rau? Pun mana si sun fata cu o voce suspecta, ca deh, aveam morcovul bine infipt cu tot cu frunze si iepurele aferent:D E buna sa imi spuna 2-3 cuvinte si ma linisteste spunandu-mi ca o sa inteleg totul din sms-ul urmator:


"Eu si tu am terminat pt totdeauna...pana aici a fost, am aflat ce ai spus si ce ai facut...nu mai pot sa ma prefac k nu stiu nimic...nu-ti permit sa zici toate aceste lucruri. De la tine nu m-as fi asteptat niciodata pt k am avut incredere in tine si...ce ai obtinut cu asta? De ce te-ai dus sa spui in gura mare..ca Mos Craciun nu exista? :D=)) Sarbatori fericite!"


Ho, ho, ho! ce sa zic? "sorry, blame it on me!":)) - Akon



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu