miercuri, 3 decembrie 2008

Concert pentru Erika
















Aseara toata lumea ce a vrut, a simtit si a putut s-a strans in club Fabrica. Cu totii stiam pentru cine :) Aglomeratie peste aglomeratie, Habar, Parazitii si Vita de Vie au isterizat audienta. Din pacate, noi (Miruna, Laura, Bogdan si cu mine)am ajuns in jur de 20:15 si n-am mai prins spectacolul oferit de Dan Puric. E fenomenal ce s-a intamplat aseara. Cabral a reusit sa mobilizeze o masa considerabila de muritori la event si nu numai el:). McGogoo a fost prezent, la fel si Buddha, Bogdan si-a adus fostii colegi de liceu si tot asa. Un sentiment tare ciudat m-a incercat cand Florin, unul dintre cei ce cu ingaduinta mai citesc ce-mi debiteaza emisfera stanga pe aici:P mi-a spus ca de aici a aflat de concert si a venit. M-am blocat, m-am bucurat, am facut ochii mari ca bunicuta caci trebuia sa vad mai bine, mirarea ma incetosa. Sper ca s-au strans suficienti bani pentru cea mica, ce face azi 2 anisori. La multi, multi ani inainte, Erika!:)
P.S: mai multe imagini voi pune la noapte pe flickr:) pana atunci va ofer doar o mica frantura din ce a surprins blitzul:)

6 comentarii:

  1. 33.000 Ron. atat a zis cabral

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar a fost fenomen(t)al. (Vita de Vie hint :) )Prietenii stiu de ce. Da, e adevarat ca de la tine am aflat de concert.Niciodata nu stii in ce mod cele mai "nesemnificative" actiuni sau gesturi pot influenta viata celor din jur. (butterfly effect anyone ?) Sentimentul ciudat la care te referi l-am experimentat si eu. E momentul in care constientizezi cu adevarat ca in spatele blog-urilor, profilelor, textelor..milioanelor de bits & bytes se afla oameni care nu sunt chiar "out of reach". :) . O seara faina! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Florin - ma bucur ca ti-a placut si-ai si dansat:P.. sper sa fie si ocazii mai vesele de atat de intalnit behind bits and pieces, generally speaking:)

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.cabral.ro/pentru-copii/2372/pentru-erika-2-da-da-da-putem

    RăspundețiȘtergere
  5. @whoever - daca linkul continea altceva n-ar mai fi fost acum aici.

    RăspundețiȘtergere