luni, 22 decembrie 2008

Dad Made Mama Spark


..la cel mai propriu mod cu putinta:))) Say hello to BabySpark. Nah, ca avem si-un baietel in familie:))...azi l-am luat prima data la o tura, ca de cand a imbratisat noua casuta-garaj l-am lasat sa-si faca somnicul de frumusete:D

Date tehnice (lol):

  • are motor de 0.8 (eu crezusem initial ca asa se numea modelul=)) )

  • 3 (trei) cilindri in linie 6V

  • 51hp (clar ultimul cal face toata diferenta:)) )

  • Suspensie fata - bare McPherson

Consum carburant:


  • urban - 6.9

  • extra-urban - 4.2

  • mixt - 5.2

mai multe info, aici.

Prima impresie la primul condus:)) e buna..ok, bunicica:D Cred ca nu are servo, pentru ca am asudat un pic pana l-am scos din parcare, in schimb e foarte silentios si la turatii un pic mai mari. Ciudatel e ca la peste 35km/h deja se cere se schimbi a 2-a. Imi place ca desi e mic nu e instabil in curbe. Se strecoara usor, iar portbagajul e mai mare dacat ma asteptam, dar pauza lumina, asa ca daca pierzi ceva noaptea prin portbagaj "give me the god damn phone!":)) Asaa..are afisajul central si nu deasupra volanului, chestie ce-l aseamana un pic cu BabyYaris. E placut la condus, suspensii par un pic tari, dar nu incomode, ceea ce e ok. Franele insa trebuie reglate, pentru ca de 2x am calcat-o pana in podea si m duceam un pic cam sanie, motiv pentru care am scos-o in afara orasului si le-am testat acolo. Practic de unde crezi ca ai apasat-o pana in podea trebui sa o apesi si mai tare ca sa se opreasca brusc. Eu insa am vazut de 2x in oras cum ma apropii vertiginos de ala din fata. Daca strigam "partieeeee!" oare o fi avut vreun efect?

Aceasta e prima impresie la cald. Mie mi-a placut, iar pentru mama, de oras, e ideala. Ah! si era sa uit - aerul conditionat, ca nu ne plac bizonii si nici clima bizonica:)) (asta-i ca aia cu strugurii acri:)) ), are 10! Habitaclul se incalzeste imediat, si are si stergator in spate, nah!:))

Apropos, mama blonda(ca deh, ce naste din pisica, soareci mananca;;) ), masinuta galbena, asa ca am amenintat-o ca-i pun banner cu "Siblondelegandesc" doar-doar 'oi scuti-o de ceva claxoane in trafic=)) pam pam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu