joi, 18 decembrie 2008

De prin targ



  • Revista Bolero de ianuarie (da, a aparut) are un cadou misto, un Bic Soleil Click:)) nu-s eu mai deloc fan metoda asta de epilat, dar pentru 1.5 ron fata de pretul lunar fara cadou, e chiar un deal bun...ma rog, ce deal:)) macar il puteti pasa altora:P with love:))

  • Toata lumea intra in atmosfera de sarbatoare, asa ca let the party begin... Christmas Blog Party:) veniti?

  • Am aflat de la Andu de Marsul Mosilor:)) Organizatorii (Coca Cola) spun ca vor da ei costumatii si saci de cadouri celor ce vor dori sa se alature celor 4000 de Mosi Craciuni dezlantuiti pe strazile capitalei:)) Eu nu ma duc ca nu ma prinde rosul( bineinteles ca barba si restu mi-ar veni exceptional)=))
  • Si eu is la regim:(, nu la fel ca cel al Mirunei , dar foarte pe aproape (cafea-ioc, practic nimic in afara de piept de pui, compot de mere, si biscuiti din aceia de mai simpli nu se poate)..colac peste pupaza blugii incep sa stea mai largi, pacat ca tot din motive medicale:(

De abia astept sa ajung acasa la mama(si la sarmale si la carnati) :)) Voi pe cand?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu