duminică, 21 decembrie 2008

Back from Christmas Blog Party


Chiar a fost o super seara, o seara plina as putea spune:) chiar mai plina decat se anticipase:P Am avut placerea sa ii cunosc pe Ahilosu (are o prietena fffoaarte foarte draguta), pe Simona - foarte vesela si zambareata:P si pe domnul Hooo Hoo Hoo Hoinaruuu . S-a ras mult si s-a glumit printre toba, caltabos, sorici, kaizer, carnati si mamaliguta asezonate cu salata de varza alba si stropite din belsug cu vin. Asta pentru cei carora nu le apasa etilotestul pe caciula. Eu mi-am lins mustatile la o limonada:P Fundalul sonor mi-a starnit un chef navalnic de nunta. S-au auzit pe rand acorduri populare, dar si Catalin Crisan - Daca pleci sau Ionel, Ionelule:D sau slow-uri.
Buddha, Bobby, Nihasa s-au trecut constiincios pe lista de prezenta, la fel ca multi, multi altii.

La un moment dat au luat Blonda la intrebari niste reporteri extrem de iscusiti, cu interogatii pertinente si la obiect, noroc ca saracuta fu salvata la timp de clopotel, pardon! clopotelu de la telefon. Cine sa fi fost oare?:-"Someone please call 911=)) Totusi o nedumerire imi patineaza libera pe cerebel:

Miruna, cate trupe au cantat in aceasta seara?=))=))=))


Multumiri peste multumiri, laude si onoruri organizatorului, d-lui Cristea:)




7 comentarii:

  1. Mi-a facut si mie placere, dar nu trebuia sa spui asta de prietena mea, ca acum o sa vrea sa mai vina :(

    RăspundețiȘtergere
  2. hehehe o asteptam cu bratele deschise:P hai, recunoaste ca nu esti trist si vrei sa te insoteasca:P

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost foarte tare. sper sa ne vedem cat mai des da fara asa multe "porcarale" ca nu am ce face cu ele...

    RăspundețiȘtergere
  4. Incantat de cunostinta si chiar daca nu am socializat acum....poate data viitoare

    RăspundețiȘtergere
  5. @sorin - pacat ca pana atunci s-a dus vremea sorcovitului ca sa scot si eu un ban cinstit:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai daca vrei sa ma sorcovesti, asta e...o faci data viitoare cand ne mai vedem.

    RăspundețiȘtergere
  7. @sorin - oky doky:D sa nu zici ca te-am luat prin surprindere cum ia zapada autoritatile bucurestene:P

    RăspundețiȘtergere