duminică, 7 decembrie 2008

Aseara la Hornbach, Kika si altele..


Vad ca-s prolifica la postat zilele astea, asa ca profit:P Am fost ieri la Hornbach, Fashion House Outlet si Kika, exact in ordinea asta, dar a fost macel, belea de belea, u name it! In primul rand am facut 45min de la Lujerului pana la iesirea de pe autostrada spre Carrefour Militari. Apoi, inca ceva sa subtraversam o sosea, n-am mers decat cu masina pe liber(ca era panta), frana de mana si rareori a 1-a. Da' nu-i problema! Ajungem noi frumusel la giratoriul de la intrarea in parcarea Carrefour si Bricostore..ok..& now what? erm..Racy stie, a luat-o inainte. Dar nu asta trebuia, asa ca am mai lasat funduletele sa se aseze si mai confortabil in scaune pentru inca 20 de min suplimentare, ca sa iesim din parcare:D Zgarcea era prezent in toate intersectiile. In cele din urma am ajuns in parcare la Hornbach, trecuse 1h:45 de cand plecasem de acasa. Multi isi lasasera masinile la Carrefour si traversau autostrada per pedes, chestie ce ne trecuse si nou prin cap, dar am preferat sa mai lasam inca un pic funduletele la fezandat pana ajungem la destinatie.

Mai fusesem la Hornbach acu vreo 3 sapt, cand trecusem inainte si pe la Brico, iar pe principiul compare and contrast mi se paruse ca gasisem luna de pe cer. De data asta n-a mai fost aceeasi poveste. So the story goes:
Hornbach

cea mai buna afacere sunt plantutele. Am luat o craciunica frumoasa la jumatate de pret fata de Cora sau Brico.


  • decoratiuni de craciun la preturi mult mai mari decat acum 3 sapt. De ex: un set compus dintr-o farfurioara, cateva globuri si o lumanare era atunci 15-16 ron, acum era 35. Acelasi.

  • n-am mai gasit pinguinii de exterior ochiti data trecuta.

  • ramele de tablouri erau mult mai ieftine ca in Cora. De ex: la dimensiunea dorita, o rama in Cora era aprox 18-20 lei, aici era 11.

  • era si un Mos, ce oferea dulciuri copiiilor;

  • nu era coada la case;

  • am gasit inele pentru servete, la o masa festiva, la 9.99lei/set(de 4), iar la Bamboo, identice, erau etichetate pe bucata, la pretul de 5.99lei. Doar asa se face bisnitareala, nuh?:))

  • ghereta aia din exterior are chiar mancarica proaspata si buna (nush daca asta-i valabil doar pentru week-end:D, still), oricum la cat eram de hamesiti, orice parea apetisant:P

Fashion House Outlet


  • parcare full;

  • furnicar in interior;

  • Champion si Columbia nu mi s-au parut ca practica reduceri masive, la cea din urma preturile erau similare cu cele de la magazinul din Romana;

  • Jolidon chestii ok calitate-pret, Verdissima produse scumpe, naspa, ce-a mai ramas din ce-a mai ramas;

  • Outlet Diverta, ma gandeam ce as putea gasi acolo, pai dvd-uri de cand haul, ursuleti, porcarii la modul cel mai propriu;

  • la United Colours of Benetton coada acoperea jumatate de magazin, era clar in top la capitolul calcat pe labute, reduceri masive;

  • Otter si Office shoes, macel again. Primii aveau expuse modele demult apuse, dar se pare la mare cautare, iar ceilalti aveau niste cizmulite Camper simpaticute, dar barbatii erau cumparatorii in general;

  • e obositor si genereaza reactii negative - revin in "concluzii" cu detalii.

Kika


  • Zuper! game largi de produse, in general lucruri de calitate;

  • n-am gasit covorase de baie care sa nu fie din material textil, n-am gasit decat chestii gen shaggy, cu strat de cauciuc pentru aderenta sau nu;

  • e aerisit, mi-a placut foarte mult lumina, calda, spre deosebire de Fashion House, ce era gen neon obositor;

  • printre prostioare am gasit suport de umbrele cromat, semana cu niste arcuri mari, foarte funny;

  • food-barul era homy:) nice, aveau un gen de nise de mascat suporturile pentru tavi

  • mi-au placut multe, am ochit un set de gradina superb, din ratan, un fotoliu in jur la 4 mil, masa 1o. Tre' sa aduc forul superior sa isi dea acordul:P Mai era un gen de canapea/divan cu perne si o copertina rabatabila(zic prostii?) dar mi s-a parut scumpa, 26 mil, pentru exterior, bineinteles.

  • nu prea erau decoratiuni de Sarbatori.

Concluzii: colac peste pupaza s-a meritat iesirea. Numai vizita la Kika "a amortizat-o". De cum am intrat mi-am propus sa revin cu mama. Aveam in permanenta in minte ce ar zice despre un obiect sau altul, ce ar merge la noi acasa, ce avem asemanator etc. Asa ca intr-un final n-am mai rezistat si am sunat-o:) Tin minte, acum 8 ani, intr-o excursie, cand magazine de genul asta nu erau inca la noi, intrasem cu ai mei intr-un HomeSense, si imi statuse mata in coada de cate nu puteam cuprinde cu privirea. Atunci incercam sa memorez interiorul acelui magazin, acum e un sentiment placut sa regasesti cam aceleasi lucruri in Kika. Magazinul a trecut detasat in topul preferintelor spatiilor comerciale profilate pe domeniul asta. Stiu ca a mai scris si Zoso despre asta, aici.

PS: am incercat sa fac cateva poze cu macelul din trafic, nush cat mi-a iesit:(


3 comentarii:

  1. si ce ti-ai cumparat pana la urma - in afara de haleala- ca tot n-am inteles ?! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie să ajung şi eu la acest outlet extra-mega-genial că prea vorbeşte lumea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Copila Blonda - doar o craciunica foaarte frumoasa si rama pentru o lucrare:) (sunt tare mandra de cum a iesit:P)

    @Buddha - cel mai calduros sfat: mergi in timpul saptamanii si inarmeaza-te cu muuulta rabdare si posturi de radio bine setate:P

    RăspundețiȘtergere