marți, 2 decembrie 2008

Foggy Braila










Home sweet home, still:P desi am stat mult mai mult decat de obicei, nu simt cand a zburat timpul. Aici de abia daca mai ajung sa ciupesc un pic de net cat sa-mi bucur retinele dependente de "www." :P
La Braila a fost foarte multa ceata, ce se intensifica la fel ca valurile dintr-o vata de zahar in devenire:P Am si votat, ca am avut o motivatie intensa ce imi consolideaza simtul civic, yet again:P Duminica seara, destination Galati, cu niste foarte buni prieteni, fosti colegi de liceu. Astfel 3 stimabile dame si un domn aveau privirea atintita la drum. Zilele Galatiului ce trebuiau sa se termine pe 30 nov, au fost amanate pana pe 5 dec, din ratiuni electorale, asa ca parea ca am nimerit in vizuina, de la o Braila plina de beculete, decoratiuni si concerte pe faleza, la un Galati in care palpaiau mohorate cateva scantei in stalpii de iluminat, gata, gata sa se duca la culcare si sa se stinga. Ceata facea ca frigul sa intre in fiecare por inchis al pielii, indiferent de cat de ascuns ai fi stat in diverse straturi de bulendre. De data asta armura parea sa nu functioneze, asa ca ne-am plimbat decat vreo 5 min per pedes cat sa capatam nasucuri de reni;;) nu reni beti, doar reni:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu