marți, 18 noiembrie 2008

Teapa de la Spice Club


Luni. Verific mail-u, vad in spam invitatie primita pe contul meu de pe invita.ro care suna asa: Salut,
punchline te invita la urmatorul eveniment:

Titlu: Lansare Punchline.ro - Maraton de stand-up comedy Cand: 18 Nov 2008 20:00 - 18 Nov 2008 23:00 Unde: Spice Club (Calea Victoriei 21-23).

Boon, accesez yo linku atasat pentru mai multe informatii plus confirmarea invitatiei, vad despre ce e vorba , asa ca vorbesc cu Miruna sa punem tara la cale, ca 2 stimabile si delicate domnisoare blonde:). Sun frumos miercuri la Spice Club, spunandu-le de anuntul de pe invita, ca am aplicat si acolo, dar doresc sa fac o rezervare pentru 5 persoane la Maratonul de stand-up comedy. Doamna a fost extrem de amabila. hihi! The girls were going to party:) se anunta o seara funny, cu ras mult (de altii):))
However, disaster struck yesterday. Ma suna tanti de la spice " ca stiti, ca aaa..Ne cerem mii de scuze dar am fost anuntati pe ultima suta de metri ca aaa...si trupele care vor fi maine seara (adica azi) au dat 100 de invitatii si aaaaa... trebuie sa va anulam rezervarea(nush exact cum s-a exprimat). Ne pare foarte rau dar si noi am fost anuntati pe ultima 100 de m." Stupefactie. adica pentru ce am sunat cu o sapt inainte? Incerc sa ma stapanesc si o intreb pe duduie, pe ce criteriu ne-a anulat noua rezervarea, dupa ce in prealabil mi se spusese ca noi aveam rezervarea pe 5 pers, dar erau alte mese shi de 10 sau 15. Tanti imi spune ca pe baza datei cand a fost facuta. No shit?! adica...raspuns ca sa fie dat, deci nu mai are rost sa discutam. Mi se sugereaza spre indulcirea situatiei sa venim mai devreme (intreb ce inseamna "mai devreme"), adica in jur de 7, poate prindem loc la bar. Nu! Nu! Nu! daca vroiam asta, nu mai sunam in the first place. So nothing sweet about you.. ah! pardon! the situation.

Am sunat-o apoi pe Miruna sa-i zic ca s-a schimbat modificarea si acu incerc sa refac planurile pt tonight.
Poate ar fi meritat sa mergem, dar sigur n-a fost nimic amuzant in ce-au facut ei. Lipsa de organizare, de profesionalism, de...de.. Nici macar scuza nu stiu daca e reala. Poate a venit sefu, s-a rastit la angajat si a zis ca nu-l intereseaza, ca el vrea 5 mese pt x prieteni. Si inca o data Romania se declara tara tuturor posibilitatilor. Notiuni ca "parolist", "cuvant de onoare", etc ajung sa reprezinte notiuni perimate ale epocii trecute. Da' yo stiam ca "rezervare" avea sens actual..hmmz.. o sa dau un search google, poate aflu ceva nou:D

8 comentarii:

  1. deh...doar e romanica... nu te astepta ca tot ce suna bine sa fie si adevarat.
    mihai

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfecta dreptate, dar privind situatia intr-o lumina mai optimista, e bine ca totusi te-a anuntat. Culmea nesimtirii era sa nu iti spuna nimic. Ma mir, ca te mai mira ceva in orasul asta. :)
    Ca fapt divers si total irelevant: in prima saptamana cand am ajuns aici am vrut un banal abonament pe linia de metrou. Pe care tanti de la metrou nu a binevoit sa mi-l dea fara sa foloseasca apelativul "tampit" pentru ca nu am avut spiritul de observatie necesar si am "indraznit" sa o intreb de doua ori pretul. Intr-un gest de marlanie spontana (getting in touch with your inner pig kind of experience) am injurat-o..in mod repetat. :P. Dupa care m-am trezit cu doi burtosi (ce gluma) de la securitate care gafaiau in urma mea. :) Well, in ciuda efortului depus, nu m-au prins, dar am senzatia ca le-am facut o favoare pentru ca au fost nevoiti sa faca miscare.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ mihai - dap, nu tot ce zboara se mananca, da' speram ca macar ce-are eticheta de comestibil se mai poate digera:D ca au altii grija sa iti taie apetitul, anyhow

    @Florin - pai esti un fericit:)) asta face Romania "o experienta" de neuitat. Ce pacat ar fi fost sa nu ai astfel de amintiri? ce ai mai fi povestit? Bine ca nu exista porculeti cu aripioare ca altfel te-ar fi prins:D

    RăspundețiȘtergere
  4. lasa ca nici nu ne-a mers rau :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Copila blonda - chiar ca nu:Pla mai mare! da' fara tepe de starnit apetitul:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,
    Scuze pentru tampenia de care ai avut parte. Din pacate managerul clubului a uitat sa-si anunte omul care se ocupa de rezervari ca o anumita parte era rezervata de noi pentru invitatii punchline (parteneri/prieteni/comedianti) si a inceput si a luat si peste. Nici noi nu am aflat ca s-a intamplat asta decat cand a fost anulata rezervarea unor prieteni, care nu mai incapusera in locurile deja pastrate (erau vreo 10 oameni).
    Nasol, ca a stricat seara multora si ne-a facut si noua PR prost.
    Pana atunci, o sa postam zilele asta filmari de acolo si la urmatorul maraton de stand-up ai de la mine 2 invitatii...
    Sper sa nu uit :D, asa ca daca auzi de el, da-mi un mail si adu-mi aminte.
    Sorry!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Sergiu, ce-a fost a fost,serile duse nu se mai intorc;) i'll bear in mind ce-ai zis tu. Oricum, daca mai avem idei de iesit o sa rezerv pt 5, ca asta a fost formula:) si-o mentinem:)

    RăspundețiȘtergere