luni, 3 noiembrie 2008

Blog & Roll

Am fost si eu aseara la Blog & Roll in Coyote. Biluta alba din start organizatorilor pentru locatie, care e foarte friendly si am avut evident, si de data asta, muzica live:) Lume multa, inalte figuri incoronate ale online-ului:), oameni cunoscuti, oameni deschisi si prietenosi. Si eu:)) In marea asta de lume, eu ma simteam mica, mica, mica, iar tocurile nu ma ajutau:))
Organizatori: Costin si Sorin Tudor .
Pe cine am vazut/cu cine am socializat: Lamaie , Miruna , Cabral , Zoso , Bobby , McGoGoo (sar'na de info!), Andrei Rosca , Dan Dumitrescu si multi, multi altii..

O seara faina, incheiata un pic prematur la un Mc la drive-in, ca soriceii mei din burtica erau deja sobolani emancipati ce-si cereau drepturile..loud and clear!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu