duminică, 9 noiembrie 2008

Din Braila


Hehe, sunt acasa la Br de ieri, dar busy as usual. Departure time din fata de la Hotel Horoscop 07:45, pit stop la Agip-ul de pe splai ca sa luam cate ceva si pauza de fumat (mwahaha, nu eu:) ) s.a. la Petrom Slobozia. Arrival time 10:30. Ceea ce inseamna ca am mers bine:) App, de ce nu fac astia un han, restaurant ceva langa Petromul ala? Pe pariu ca ar fi full:P..


Boon revenind, fresh news de la BR:


  • au bagat multe semafoare noi care sunt pe intermitent, asa de familiarizat first, la: Ecaterina Teodoroiu, la intersectia Bd-ul Cuza cu Calea Calarasi, Bd-ul Cuza cu Mihai Eminescu, si or mai fi si altele pe care nu le-am remarcat..yet:D

  • Sedesa is here! centrul e blocat: lucrari pe Str. Hepites, Imparatul Traian (au pus bariera direct din fata Restaurant Europa), in Piata Poligon, nu se poate intra nicicum.

  • nush ce s-a intamplat cu caminele de canalizare, pentru ca aproximativ pe langa toate capacele de pe Str. Galati, si nu numai, e mancat rau de tot asfaltul..vai de suspensii

  • copacii pe Cuza au fost toaletati intr-un maxim exces de zel, logica actiunii mi-e cam straina, la fel si rezultatul:)) bietii copaci au cam ramas cu cate un smoc in varf:D


Tot ieri am fost si la Galati, unde era un ditamai incendiul, pe diagonala cu McDonald's (nush ce era acolo) , la parterul unui bloc, 4 masini de pompieri, politie, ambulante, Brailei blocata pana la giratoriul acela unde e globul cu " La multi ani":( nasol:(


In rest mult soare cu si mai multi dinti:)) Mi-era dor de chelnerii friendly si zambareti din Art Cafe:) Ah! au deschis si un sports shop in galeriile Promenada, inca n-am intrat sa va zic ce si cum, da' nu e timpul pierdut:D


Voi ce ati facut weekendul asta?:)


ps: poza e de la Sfanta Marie, din vara:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu