joi, 27 noiembrie 2008

Preludiu de iarna


Vreau acasa:(..demult n-am mai tinut socoteala atat de sarguincios a zilelor ramase. Mi-e dor de acasa. Stiu, cre' ca n-am fost gata si m-a luat cu lopata spiritul sarbatorilor. Mi-e dor de mirosul de sarbatori de acasa si de caldura aia, de stii si cu ochii inchisi unde ti-e locul. Mi-e dor sa pun cornite de ren la catei, si mie, sa o pun pe mama sa ne faca poze:)), mi-e dor de mirosul de tuica fiarta(homemade by dad:P), de mirosul de brad din sufragerie si de cel de afumaturi si bunatati (carnati, jambon, sunculita) atarnate studiat pe terasa, la uscat, alaturi de siraguri de ardei si usturoi. Hehe, parca era ieri, cand matusa mea framanta cozonacul si furam din coca pusa la crescut:P in covata de lemn. Unele lucruri e bine sa aiba oranduiala lor traditionala. Mi se pare ca uitam cine suntem cand ne revoltam ca Matache Macelaru' pune mana direct pe produse . Reclama aia mi se pare ca nu neaga standarde europene de igiena, bla bla, ci ca surprinde un aer traditional. Pai sa fim noi sanatosi cum se poarta cu marfa pana ajunge in galantare, dar e mai bine sa luam lucrurile ca atare si sa nu ne gandim prea mult la proces.

Din pacate, Sarbatorile nu vin la fel pentru toata lumea. Nu suna politically correct, dar cam asta-i realitatea. Miruna vorbea de copii care merita sa primeasca toata caldura pe care lumea asta le-o poate oferi, aici, asa ca daca aveti hainute, jucarioare prostii de dat, stiti destinatia, sau macar vorbiti cu "profa' de religa" din liceu, ca sigur demareaza ceva in perioada asta si va poate ajuta.



Eu, ca un grinch, ma gandesc serios la furat>:) Bine, nu chiar Craciunul, da' macar cutia de globuri din pod o sa ma chinui s-o trag fara sa las urme..urme vizibile, ca de borscorodit, presimt ca voi boscorodi cand n-o sa vad pe unde calc si voi mima artistic o rupere de gat:D



La voi a venit iarna? V-ati impodobit gandurile cu beteala si v-ati indulcit vorbele cu turta dulce si ceai cu scortisoara?:)



sursa img

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu