sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Quantum of Solace


Friday night, movie night:) Quantum of Solace era un must pe lista mea, asa ca dupa ore am poposit in Mall Vitan. Proasta idee, zau. Aripa noua era in intuneric, asa ca orice magazinas m-ar fi interesat era in bezna(Starbucks, Aldo, Accesorize, Debenhams, Springfield, Esprit..tot:( ). Filmul incepea la 21:15. Nu-mi place sa merg la film in Plaza, dar ma jur ca nu mai iau decizii suicidale cum ar fi ajuns mai devreme de ultimul film de pe acea zi in Mall Vitan. Nu stiu de ce se mai revolta unii. Daca ar fi avut cineva un aparat foto, ar fi facut a photo session pt BadPitzi , sa-i ajunga material de postat 1 luna.



Quantum of Solace a fost misto. Nush cu ce s-ar compara ca actiune din filmele lansate in ultima vreme. Efectele speciale, unii au zis ca abunda, altora li s-au parut ok. Eu is in categoria 2. Nu mi-a placut finalul, replica extrem de previzibila, un Bond macinat sentimental. Claudia a fost geniala:" mie-mi placeau filmele Bond cu Sean Connery, ala niciodata nu iesea sifonat din actiune, nu urme de sange, nu tu nimic. Uita-te la asta in ce hal arata!"=))



Colac peste pupaza, dati o raita ca se merita:) Voi l-ati vazut/ nu l=ati vazut? V-a placut?:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu