miercuri, 24 decembrie 2008

Sarmalele si Codul Penal

nope, n-are nicio legatura, nici macar aparenta cu vreo trupa. Dragii mei, nici nu va puteti inchipui ce bucurie poate exista in sufletul unui om cand stie ca nu exista lege care sa-l sancioneze pentru furat. ..Pentrul furatul din cratita, adica, si nu orice ci ambrozia intestinelor noastre, sarmalele. Ce fericire ca nu exista o asemenea infractiune! unde mai pui ca tentativa/tentativele:D nu implica nici ele raspundere (penala) in acest caz, deloc fortuit:)) Oricum ma jur, sunt nevinovata! nu pot avea vreo vina cand un asemenea miros sta cu sabia aplecata asupra papilelor mele gustative si cu mopul in stand-by, ca la cate balute poate declasa o biata aroma de sarma, la nivel colectiv cred ca am pune de-un Nil. Bineinteles, un Nil fara crocodili, ca ei nu papa asa delicatese, niste trufandale de soi european de-mpartit la mese amicale:)) Cert este, dragii mei, ca as fi epuizat orice eliberare conditionata ce m-ar fi salvat, caci la atatea recidive (au fost doar cateva) nici dracul nu te mai scoate din iadul de sarma:))
Pofta buna !

2 comentarii:

  1. "furatul" bunatatilor inca fierbinti (in special chiftele, in cazul meu) era un joc foarte simpatic. oficial eu le "pazeam" de tati, cica sa nu le fure el. neoficial, cum se intorcea mama cu spatele, cum mai luam una si fugeam dupa usa sau dupa frigider sa nu ma vada :D

    hehe, ce amintiri!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ brontozaurel - hahaha! vorb'aia: "practice makes perfect":))

    RăspundețiȘtergere