miercuri, 10 decembrie 2008

66

..azi se implinesc 6 luni de cand m-am lasat de fumat. Dupa 6 ani..
N-au fost povesti de genul: le reduc, iau lights, chestii.. M-am speriat intr-o zi ca imi revine astmul, pentru ca mi se facuse rau de la cate savurasem cu drag si (ce) spor, ca deh, eram in sesiune. In prima luna eram ca in Tom si Jerry, sau noua reclama Nicorette, mirosul de fum ma chema, ma atragea si ma purta mai departe, asa, cu ochii inchisi si narile dilatate, incercand sa simt cat mai profund aroma, s-o imortalizez, s-o stantez, sa sap si sa mi-o ingrop in simturi perfecta. De atunci n-am mai fumat niciuna. M-am reapucat de sport si mi-e mai bine asa. Frica teribila de a nu putea respira a fost mai mult decat motivanta, iar azi am satisfactia sa pot scrie acest post:)

4 comentarii:

  1. Atunci felicitari si mult succes in continuare! Ai un caracter puternic daca spui ca te-ai lasat de 6 luni. Am prieteni care nu au reusit nici 3 zile. Asta intr-a ţ-şpea incercare. :)
    Eu ma bucur ca nu m-am apucat de fumat, si sincer nici nu intentionez. :) Raportul placere / pret platit mi se pare total dezavantajos. Cel putin in cazul tutunului. :D.

    Btw...cand ai timp vezi :

    http://www.imdb.com/title/tt0427944/

    E supermisto filmul, trust me.

    RăspundețiȘtergere
  2. stii cum se zice, sa te lasi e usor, sa nu te reapuci e greu :)
    stiu oameni care se lasa in fiecare zi :p

    APlauze! Asta zici ca e un post platit in cadrul campaniei cu Raduleasca in chiloti. Doar ca tu ai fost capabila sa emiti niste fraze mai coerente decat una pereche fese celebre :D bingo

    RăspundețiȘtergere
  3. @Florin B. - a citit recenzia pe imdb:P suna interesant:) merci!

    @Copila blonda - asta e, daca n-am fese celebre macar fraze coerente sa emit=))

    RăspundețiȘtergere