sâmbătă, 13 decembrie 2008

Conferinta ase 12 dec

Fost-am la conferinta de la ase, organizata de Daafaceri, ce s-a intins pe 3 zile(10-12dec). Tema de azi - blogging-ul. Speaker-ii au fost urmatorii:

Prezentarile foarte ok, nu foarte tehnice which was more than fine with me. O sa vorbesc cate un pic de fiecare. Bobby, ca de obicei, mi-a captat atentia cu concepte noi(cel putin pentru mine) si a avut mare grija sa-mi intareasca o temere strict personala: ce scrii, ramane scris, ca netu a papat multa lecitina de mic:) Deci tre sa ma hotarasc mai repede daca vreau magistratura sau avocatura ca sa stiu pana unde merg cu autocenzura, concept ce-mi displace da'-i sanatos. Pe de alta parte, la nivel de drept comercial, subramura IT, ar fi grozav pentru self branding, idee abordata si dezvoltata de Cabral. Mai mult, mi s-a parut deosebit de utila ideea de a persevera, chit ca la un moment dat va fi inevitabil sa simti ca pedalezi in gol, pentru a arata continuitate si stabilitate.

Booon, Andrei Rosca, ne-a vorbit de munca, despre tenacitate, practic cum sa evoluezi cu pasi mici si sa crezi intr-o idee.

Cabral mi-a antrenat mintea. A fost ca si cum ai trece o fripturica pe la boticul unul caine, comparatie pitoreasca dar foarte sugestiva:)) A vorbit de branding si rebranding, de intarirea unei imagini pe aceleasi caracteristici ce au consacrat-o, sau din contra, de a oferi si o alta perspectiva. Dupa parerea mea, cazul 2 nush cat ar fi rebranding, cat conferirea unui plus de substanta aceluiasi subiect. stii, ideea aia de sfericitate, dar yet again, nu's eu expert in astfel de chestii, e doar un punct neavizat de vedere.

Posesori mandri de urechiuse ciulite in public au mai fost: Miruna, Buddha si Nihasa.

Desi, aparatul foto a stat bine ascuns in rucsac, spiritul de paparazzi nu m-a cuprins, asa ca l-am lasat sa-si traga sufletul in cuseta sa secreta:P Despre event a mai scris Buddha, aici (are si poze:P); Cabral, aici; iar prezentarea lui Bobby si ideile de baza, le puteti degusta aici.

Cam atat pe aceasta minunata seara, va pup cu drag si spor, nu stiu de ce, dar poate stiti voi;))

4 comentarii:

  1. Ne bucuram ca ti-a placut. te mai asteptam si pe la alte evenimente.
    Scrieri mai sunt si la hoinaru, prajiturel si miruna.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simona - dap, am vazut acum cateva minute ca a postat si Miruna:P Mc de info:)

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe mai mult mandri decat ciulite. da sa nu mai zici la nimeni :p

    RăspundețiȘtergere