sâmbătă, 6 decembrie 2008

Barbatii rasfatati

..au fost creati ca sa-i apreciezi pe ceilalti. Ma inspirase Cabral cu articolul sau, asa ca voi relua si dezvolta ce-am zis si-acolo, ca doar imi sustin punctul de vedere:P
Ma termina psihic barbatii rasfatati. Mai ales cei care au avut vreo ‘nshpe mii de prezente feminine care le alergau dupa coada in copilarie. Ar fi deosebit de dragut din partea lor sa stranga dupa ei (ambalaje, haine, reviste, firimituri, orice), sa nu se miorlaie cand vor ceva, si sa nu suspecteze ca vine apocalipsa daca ii doare vreun degetel.
Cum identifici bipedul alintat?:P Pai celebra fraza "nu am chef azi.." e mai mult decat suficienta:)) Daca aveti nevoie de intariri, veti observa si un anumit miserupism (nu intotdeauna), prefera dulciurile si sunt comozi, de obicei si gurmanzi. Le place sa faca uneori sport si se intorc ca de la o mare batalie, de la care asteapta aprecierea divina. Nu oricine poate face fata unui asemenea ritm de alergat in jurul cozii. Cand nu le iese ceva (orice, oricum e important daca e vorba de ei) se prabuseste cerul, se rup norii, incepe furtuna si vijelia, cu oracaieli si bufnituri. Rasfatul se dezlantuie.
Le place sa fie laudati, adorati si adulati, doar merita:)), nimic nu e gratuit, iar ei, dintre toate fapturile sunt de departe cei mai indreptatiti:P
Partea buna a lucrurilor (da, exista, sa fim pozitivi), e ca nu sunt meschini, sau rai, au o inima buna. Logic vorbind, din moment ce o suna pe mamica zilnic, doar nu li se pot da sfaturi rele, ci numai bunatate, ingrijire si atentie:)
Voi ati intalnit/va plac barbatii rasfatati? Mie-mi sunt simpatici:))

9 comentarii:

  1. Baby Racy,
    From Brazil a friendly hello with my best wishes:
    Geraldo

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am intalnit un astfel de specimen... de ft mult timp...e tata :)) !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. du-te tu, o fi el simpăticuţ pentru mă-sa şi pentru tine să scrii de el/ei, da' nu cred că e de bun augur la casa omului.

    RăspundețiȘtergere
  4. @desireea...tatii nu se pun, ca si ei alinta copii:P si se mai spala de pacate:P

    @Copila Blonda...mie-mi sunt simpatici...de la distanta:D

    RăspundețiȘtergere
  5. eh nu se pun..se pun,se pun...atunci cand isi imbatranesc copiii prematur :))...dar de ce nu??! pana la urma sa ne invatam de mici cu greutatile vietii :P

    RăspundețiȘtergere
  6. @desireea...maxim mi-ai dat, nu prea pricep eu...da' nu'i asta problema...rasfat sa fie:))

    RăspundețiȘtergere