joi, 15 ianuarie 2009

Marea..


Undeva acolo, peste cativa km de sosea, un pod peste ecluze, vise asternute de-a lungu-i si mintea dezgolita undeva la limita orizontului, pregatita sa se scalde in valurile libertatii. Mi-a atat de dor de mare, de luciul ei metalic in care soarele se oglindeste cu nesat si nepasare... Doamne cat e de frumos!..libertatea infinita asternuta la fiecare pas gadila talpile unora. Libertatea zbuciumata si plina de erotism e purtata de valurile altora spre stabilopozi. In spuma marii, in fiecare bula de alb mi-am ascuns visele. De abia astept sale iau in palme, sa le ridic spre cer si sa le las sa mi se prelinga pe trup.. Atat de dor de mare! Atat de dor de libertate!

Voua de ce va e dor?:)

img. source

5 comentarii:

  1. de vara, de caldura, de parc, de iesirile cu rolele in parc, de parcuri de distractii, de masinute... de toate momentele mele bune...

    RăspundețiȘtergere
  2. @brontozaurel - go on. go on, i'm almost dreaming. Eh! na, ca acum e 14 febr...1 martie...si tot asa..hopa si Pastele si nici nu stii cand se apropie:) wish it were that easy:))

    RăspundețiȘtergere
  3. dupa ce am citit acest post, cu siguranta imi este si mie dor de mare...foarte frumos ai scris! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Deea Pumpkin - mc! mc! pacat ca nu vine muntele la Mahomed, in speta, marea la noi, dar hey:-j hope dies last:)

    PS: bine ai venit pe blog!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. daca mai ploua mult, se formeaza marea bucuresti...si se poate spune ca ni s-a indeplinit dorinta ;))

    bine te-am gasit :D

    RăspundețiȘtergere