duminică, 4 ianuarie 2009

Eterna si fascinanta Romanie!




hehe! de data asta nu e vorba de vreo initiativa a vreunui ministru, nici de vreo dulce ironie in spirit romanesc. De data asta e pe bune! chiar avem o tara foarte frumoasa, lucru elogiat de multi, dar exploatat fix invers proportional, ca se stie, teoria, ca teoria, dar practica ne omoara:D..incet dar sigur...ah! si ar mai fi drumurile, ba bara la bara, ba crater la crater, intr-o solidaritate sora cu vizita la service:D.. Dar ..coafura rezista, service-urile prospera!:))
Eu mi-am inceput anul bine, chiar prea bine:)) cu proverbiala teapa. 45 ron un Santal la 1l in City Pride Sinaia. Chestie ce mi-a dat ideea unui nou business, pe langa cea a unui cimitir particular (pe care o aveam demult si pe care o s-o dezvolt alta data:P fara teama de a mi se.. imprumuta caciula:D), cea a unui funland aka TeapaLand. Premiile se vor da evident celor care reusesc sa faca un gratios slalom peste multitudinea de oportunitati :D ce ii asteapta calduros la tot pasul:))
Eu insa imi las cugetarile proprii la dospit si va invit sa vedeti cateva imagini de la Castelul PelesCabral va invita si el sa lasati blitz-urile sa curga peste rau si peste ramuri, peste vai si peste munti, si, de veti fi bucurosi sa le impartasiti, aveti si un concurs ca sa va mearga bine tot anul, de la Cabral, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu