duminică, 1 martie 2009

JunkMade si Targul de Martisoare de la Teatrul de Opereta


La Teatrul de Opereta "Ion Dacian" si Laptaria lui Enache. La primii bling-blingul era in floare alaturi de argint, chinezisme, pietricele personalizate, sticla de Bohemia (right:D), swarowski (right again), pene, margele si cd-uri de la amerindieni si dulciuri:X. Doamnele cochete probau alternand bijuteriile colorate cu privitul ingenuu printre genele rimelate catre consorti. Cei mai fericiti erau insa cei din urma, rasufland vizibil usurati ca in sfarsit ceva cu snurulet bicolor s-a lipit de inima iubitei iar ei nu mai trebuie sa isi odihneasca bataturile la alte standuri. Urmele de ruj sau gloss vizibile pe pometii domnilor stateau marturie unui Martisor reusit:) 2 tipe erau cu listuta de profe cumparand pandantive si cercei, nimeni n-ar dori sa incarce memoria profei de romana cu vreun eveniment nefericit, nu-i asa?:D

La JunkMade a fost foarte tare. Roxana Radu a intampinat vizitatorii intr-o rochie paper couture de mare efect..din pacate aparatul meu foto era vlaguit de orice strop de energie, asa ca n-am putut face nicio poza. M-a salvat insa un telefon din vecini:X Atmosfera din Laptarie te indemna la bere la draft, spus povesti si, bineinteles, cumparat martisoare:P Baietii au dat dovada de multa inventivitate, de la posetele si alte iteme din ziare, la capace de pet-uri cu smiley-face-uri (facute de Eco Assist), cheite de cutii de bere, folii si ace de siguranta, totul emana buna-dispozitie, eco, eco, eco.. Domnilor, mii de scuze ca nu v-am recunoscut:D (1 muscan la 2 caciuli, zic1):)) Felicitari organizatorilor, a fost un event reusit..atat de reusit incat mi-a parut rau ca a fost admirat, cat un fluturas, doar 2 zile:P

..si cum 1 Martie, deja e pe sfarsite, nu va mai pot ura decat babe frumoase si insorite:))

Voi v-ati ales baba?:P dati acum cu subsemnatul, ca sa putem stabili lista de norocosi la urma:P

Later Edit: poze tare simpatice facute de R.R. gasiti aici:)

3 comentarii:

  1. Baba mea zic pe 5. Imi pare rau ca n-am ajuns in laptarie si sper ca Roxana sa ma ierte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos BabyRacy, un review splendid. Sorine nu te iert!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ sorin - si baba mea e pe 5:X..sa vedem cum va fi:-?

    @BlegooPR - placerea e de partea mea:)

    RăspundețiȘtergere