marți, 17 februarie 2009

cand iti pierzi cardul

Acum cateva zile am realizat ca mirificul meu card e frumos, e sublim, dar lipseste cu desavarsire. Constatarea n-a avut loc la cel mai prielnic moment, lucru intarit de cei 10 ron din portofel:)) fiind evident sigura de my safety belt, cheltuisem pan' la ultimul sfantz:D M-am gandit ca nu-i problema c-o fi in alt portofel/alta geanta/pe birou/pe frigider.. somewhere... anywhere..please?:D asa ca mi-am prelungit cat am putut sederea la biblioteca, vorb'aia hope dies last, iar io nu vroiam s-o ucid p'a mea din prima:D . Cateva ore mai tarziu, niste posete rasturnate in mijlocul patului, o cana tronand cu fundul in sus in mijlocul mesei si ceva boscordeli elogioase la adresa necuratului era momentul concluziei: It appears to be..MISSING:D Ce-i de facut? Am luat de aici numarul de la Asistenta Carduri BCR si am sunat. Un tip deosebit de amabil a raspuns si a sugerat..repetat:D sa blochez cardul. Ok, zise eu si daca-l gasesc, in cat timp se poate debloca? A: max.1h. yeeey!! tipul mi-a zis unde am facut ultima tranzactie si a recomandat sa verific la sucursala cu pricina daca nu a ramas in bancomat si se afla in posesia personalului. Oook! speranta mea a dracu' era inca in viata, se relaxa la un suc:D Cea mai tare parte e ca am aflat ca odata blocat, poti retrage din cont doar cu buletinul, iar un card nou se emite in 7-10zile lucratoare. Pentru prima data gentleman-ul de la capatul firului se afla acolo sa (ma) ajute, sa ofere info care intr-adevar sunt utile, sa poarte o conversatie si sa inteleaga ce vrei. Misiuni imposibile insa daca suni un la info clienti de la vreo companie de telefonie mobila. Baietii stiu o placa. Una si buna, inflexibila si iritanta. Si va intreb aici: O fi de vina calitatea training-ului sau cea a angajatului? Mistere..mistere.. Voi ce parere aveti?

3 comentarii:

  1. ai fost norocoasa ... eu am avut parte de niste nesimtiti ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde ce urmareste fiecare firma. SA-si atinga scopurile sau sa faca clientii fericiti. Si eu am parte de servicii bune la BT si-mi vine sa-i injur pe aia de la BRD

    RăspundețiȘtergere