sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Eurovision 2009



...and the winner is:...Elena Gheorghee!! congrats, congrats! Doar ce s-a terminat selecia nationala pentru a desemna reprezentantul Romaniei pentru anul acesta la finala de la Moscova, piesa castigatoare fiind The Balkan Girls, compozitor Laurentiu Duta. Prezenta scenica a fost foarte misto, 4 tinute afisandu-se sub ochii publicului, ca foitele de ceapa:)) Nush de ce dar mie mi s-a parut un mix la capitolul impresie artistica cu Ruslana - Dance with the wolves(cum s-a prezentat atunci pe scena), Eurovision 2004 si castigatoarea de anul trecut,Kalomoira - Secret Combination.Voua cum vi se pare melodia? v-ati uitat la preselectie?

5 comentarii:

  1. Praf! Atat pot spune! Sper din toat inima ca atunci sa nu apara in aceeasi rochitza rosie si ii urez macar sa prinda un loc pe la mijloc! In rest... ma abtin ca cine stie ce imi mai iese din gura! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. @artistu - vai, dar ce suparat sunteti? care era piesa ta preferata?..au fost cateva bunicele. Mie mi-a placut si asta, dar dupa ce am citit pe monden.info m-am potolit:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiam ca mizeria mai prezinta interes...
    Anul acesta va fi mai bine ca anul trecut...putem spera la un loc 12 :) daca ii pica bluza in timp ce danseaza :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @maniak Inclin sa cred ca anul trecut a fost mai bine...

    Nu am vazut toate piesele care au intrat in concurs, insa asta in opinia mea nu este o piesa care sa impresioneze cu ceva. Asta ca sa fiu diplomata.

    RăspundețiȘtergere
  5. @maniak - esi optimist:))

    @Ela - oh well "e de Eurovision", dar, asa cum zicea si Pyuric, engleza-i deosebita:))

    RăspundețiȘtergere