miercuri, 4 noiembrie 2009

La Cronica Carcotasilor

..o saptamana mai tarziu:)) Doar a trebuit sa las la decantat si asezat aromele extrase din noua experienta. Martea trecuta gasca de twitteristi s-a adunat la ciripit cu spor in studiourile de la Prima. Si-a ciripit atat de bine incat mi-a soptit o pasarica, ca lui Huidu i-a placut de noi si s-ar putea sa mai lasam suvenir vreo 2 fulgi si cu alta ocazie pe'acolo. Il capo di tutti capi pentru aceasta actiune in forta fu domnul Olix.

Cum spunea si Pandutzu, am fost surprinsa cat de uns a mers totul, decat 2 duble, iar noi deja ne miram ca s-a terminat filmarea. Cred ca show-ul live ar fi un real succes! Din (mi-e incert) ce-am fost, pentru 2 ore am ajuns cu siguranta aplaudaci. Ne-am luat rolul in serios, doar nu vroiam sa suparam famiglia, si sa nu mai ciripim again:)) Atmosfera destinsa, rasete de la Gainusa la cameramani si blonde. Cornitele mele au tresarit de placere:)

Pozele sunt via Olix.

Va invit la carcotit!


Un comentariu: